آموزش تعمیر تاچ تبلت لنوو
نوشته شده توسط : soraya
آموزش تعمیر تاچ تبلت لنوو یکی از آموزش ها مهم و کاربردی است که کاربران می توانند با مرور آن بخشی از مشکلات تاچ دستگاه خود را رفع کنند. از آنجا که این قطعه بر سطح بیرونی دستگاه قرار دارد، بیشتر از سایر اجزا در معرض آسیب است. تاچ یکی از پرکاربردترین قطعات در تبلت است. آموزش تعمیر تاچ تبلت لنوو حساسیت های بیشماری دارد که بی توجهی به آنها منجر به اجرا نشدن دستورات و کند عمل کردن تبلت می شود.

دلیل از کار افتادن یا خرابی دوربین تبلت لنوو

امکان آسیب‌دیدگی دوربین تبلت به دلیل موقعیت قرارگیری آن بر روی این دستگاه در اثر وارد شدن فشار یا ضربه به تبلت وجود دارد. گاهی اوقات این آسیب فیزیکی به حدی است که امکان تعمیر دوربین تبلت وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد. در کل امکان تعمیر دوربین تبلت یا تعویض آن به عیب‌یابی تخصصی نیاز دارد که توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت لنوو انجام می‌شود. البته درصورتی که منشأ از کار افتادن دوربین تبلت نرم‌افزاری باشد می‌توان به راحتی با برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری این دستگاه، مشکل کار نکردن دوربین آن را رفع کرد و در این صورت نیازی به تعمیرات تخصصی یا تعویض دوربین تبلت نیست.

نحوه رفع مشکل کار نکردن تاچ تبلت لنوو

صفحه ی لمسی یا تاچ تبلت های لنوو، ممکن است بنا به دلایلی دچار اختلال در عملکرد شود. عمده ی این اختلالات، عدم پاسخگویی به لمس می باشد. به این معنا که هرقدر صفحه را لمس کرده و یا به بیان دیگر، فرمان های لمسی به آن می دهید، پاسخی دریافت نمی کنید؛ یعنی تاچ دستگاه، کار نمی کند. نگران نباشید. پیش از مراجعه به مرکز تعمیر تبلت لنوو، با انجام راه های زیر، می توانید مشکل را برطرف نمایید.
تعمیر تاچ تبلت لنوو | تعویض تاچ تبلت لنوو | تعمیرات تبلت لنوو
ریستارت
اگر تاچ تبلت شما کار نکرد، قبل از هرکاری یک بار دستگاه را ریستارت کنید. برای این کار کافی است که حدود ده ثانیه، دکمه ی پاور را نگه داشته و پس از خاموش شدن دستگاه، مجددا آن را روشن کنید. در ۸۰ درصد موارد، پس از روشن شدن مجدد دستگاه، مشکل عدم عملکرد تاچ برطرف شده است.

قاب هوشمند

بسیاری از دارنگان انواع تبلت های لنوو، برای محافظت از دستگاه خود، کیس یا قاب های هوشمند را انتخاب می کنند. جالب است بدانید که این قاب ها، دستگاه را در مقابل ضربه یا خراش محافظت می نمایند. اما با توجه به اینکه دارای ویژگی روشن/خاموش شدن خودکار هستند، ممکن است در عملکرد تبلت، اختلال ایجاد کنند. به همین دلیل، کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض تاچ تبلت لنوو، توصیه می کنند که در صورت بروز مشکل در صفحه ی لمسی دستگاه خود، ابتدا این قاب را کنار گذاشته و سپس آن را ریستارت نمایید. مشاهده خواهید کرد که پس از این کار، عملکرد تاچ تبلت محبوبتان، به حالت اولیه باز خواهد گشت.

برنامه ها

گاهی صرفا در هنگام استفاده از یک برنامه یا نرم افزار خاص، عملکرد تاچ تبلت لنوو متوقف و یا مختل می گردد و در موارد دیگر، تاچ به خوبی عمل می کند. در این صورت، با پاک کردن برنامه ی مورد نظر، مساله حل می شود. برای این کار، دستگاه خود را ری استارت کنید؛ پس از روشن شدن مجدد، برنامه ی دارای مشکل را از حافظه ی آن پاک نمایید. در این صورت دیگر شاهد مشکل و اختلال در کارکرد تاچ تبلت خود نخواهید بود.
تعمیرات تبلت لنوو در کرج | نمایندگی رسمی تعمیرات تبلت لنوو در کرج |
نمایندگی لنوو، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی، واحد تعمیر تبلت لنوو را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیر تبلت لنوو راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت و موبایل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.
نوآوری همراه با خلاقیت، خدمت گزاری همراه با تعهد، سرعت همراه با دقت، سه شعار اصلی نمایندگی لنوو می باشند که موجب موفقیت های روزافزون این مجموعه گشته است. دراین قسمت به شرح مقالات برگزیده در زمینه ی کمپانی لنوو، محصولات لنوو و تکنولوژی روز به کار رفته دراین محصولات می پردازیم.




:: برچسب‌ها: نمایندگی لنوو,تعمیر تبلت,تعویض قطعات تبلت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: